Saturday, April 27, 2013

Nog 4 volgers! Only 4 followers more!

Wie oh wie worden mijn laatste vier volgers voordat ik mijn staffordpatroon (twee keer!) ga verloten onder alle eerste 100 volgers? Volg je me al en wil je heel graag het patroon winnen, deel mijn actie dan nog even op je eigen blog, op een haakforum of op je facebookpagina! Ik hoop de patronen heel snel te kunnen verloten zodat ik weer kan nadenken over een volgende actie :-)

ENGLISH: Who will be my last four followers before I give away (twice!) my stafford crochet pattern to two of my first 100 followers? Already following me and really wanting to win the pattern? Please share my give away on your own blog, a crochet forum or your facebook page! I am hoping to give away the patterns very soon so I can think about a new action :-)

7 comments:

  1. no 99 is in tha house ☺☺

    wil je ook een leuke give away bij mij
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/04/1-jaar-bloggen-give-away.html

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  2. hoi hoi, ik doe graag mee met je give away. Wist niet dat je een blog hebt op FB volg ik je al een tijdje. Groetjes, Amarins

    ReplyDelete
  3. Leuk hoor ik doe al mee, link even bij Annemarie, dat leuke jurkje wat je erop hebt staan geheid 100 volgers vanavond!

    ReplyDelete
  4. Yes je hebt zelfs al meer dan 100 volgers. O wat wordt het nu toch spannend. Ga nu om het uur op je blog kijken na de uitslag. Ben zo nieuwsgierig. Sorry hoor maar ben net een klein kind met dit soort dingen hihi.

    ReplyDelete
  5. Ben ik nog op tijd? Nummer 106 in de vorm van Moos is ook binnen :-)

    Groetjes Moos

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie!